Ce faci dacă produsul s-a deteriorat în timpul transportului

Ce faci dacă produsul s-a deteriorat în timpul transportului

Publicat : 27 Aug, 2022    |    Ultima modificare - 1 an în urmă   

Dacă statusul produselor cumpărate apare pe site-ul firmei de curierat ca fiind deteriorat în timpul transportului, acestea vor fi returnate automat vânzătorului.

În cazul în care ai achitat produsele cu cardul, banii îți vor fi restituiți de îndată ce produsul ajunge în depozitul vânzătorului. Dacă ai achitat produsele vândute și livrate de Prima Shop printr-o altă modalitate de plată sau dorești înlocuirea produselor, ne poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 pentru a te ajuta cu o soluție.

În cazul în care nu ai plătit în avans, poți plasa o nouă comandă care să conțină produsele dorite.

Nu ai găsit informația pe care o căutai?

Deschide un tichet si iti raspundem in cel mai scurt timp.

Trimite un tichet